Adana şehir hastanesinde doğum yapan var mı sancı çekme sürecinde yanına refakatçi alıyorlar mı
Evet 1 kısı yanında oluyo doğumhanede bebegın çıkmasına yakın kapıya cıkartılıyo sehır hastanesinde sezeryan oldum ama doğumhanesınde şahit oldum normal doğum yapanlara
1,512,256 soru
24,666,864 cevap
367,044 kullanıcı