0 oy
158 göst.
1 Ocak Doğum kategorisinde (7 puan) sordu

Adana şehir hastanesinde doğum yapan var mı sancı çekme sürecinde yanına refakatçi alıyorlar mı 

1 cevap

0 oy
1 Ocak (85 puan) cevapladı

Evet 1 kısı yanında oluyo doğumhanede bebegın çıkmasına yakın kapıya cıkartılıyo sehır hastanesinde sezeryan oldum ama doğumhanesınde şahit oldum normal doğum yapanlara

1 Ocak (7 puan) yorumladı
Teşekkür ederim ♥
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 223 göst.
0 oy
4 cevap 467 göst.
0 oy
1 cevap 365 göst.
0 oy
4 cevap 456 göst.

1,512,256 soru

24,666,864 cevap

367,044 kullanıcı

...