Kızlar ben ilk doğumumu ncrde yaptım çok memnun kaldım ama malesef fiyatlar çok yüksek diye bu sefer devlet Hastanesi düşünüyorum Gaziantep Devlet Hastanelerinde doğum yapan var mı varsa bilir verebilirmisiniz
1,512,558 soru
24,670,816 cevap
367,246 kullanıcı