Adetim 2 geçti negatif
Olsaydı çıkardı belki gecikmissinzdir. İnşallah tez zamnda olur
Belki geç dollenmedir.canim biraz daha bekle bence 3.4 sonra olmazsan erken gebelik testi dene
1,512,335 soru
24,667,925 cevap
367,095 kullanıcı