0 oy
417 göst.
26 Kasım 2025 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (89 puan) sordu

Kızlar biri ayın 17 yaptım silik çıktı bugün yine tekrarladım yine silik çıktı kaset test yaptım onda da çıkmadı kan verdim 0.70 çıkmıştı ayın 17 yaptığımda reglm 6 gündür geçiyor sol.kasigimda hafif sancı War hiç regl belirtisi yok Upload failed: [object Object]

image

Upload failed: [object Object]

Gebelik haftası 0

6 Cevap

0 oy
26 Kasım 2025 (89 puan) cevapladı

Postum yukarı ciksin

-Reklam-
0 oy
26 Kasım 2025 (143 puan) cevapladı

Kaset test ile üç gün sonra tekrar yap benimde öyleydi aradan tam 1 hafta geçti test yaptım yine pozitif çıktı kanı da ondan 3 gün sonra yaptım 

26 Kasım 2025 (89 puan) yorumladı
Peki çıktı mı gebelik
26 Kasım 2025 (143 puan) yorumladı
Evet şu an 4 haftalık hamileyim ☺️
26 Kasım 2025 (89 puan) yorumladı
Hayırlı olsun rabbim hayirlisiyla kucağınıza almayı nasip etsin
26 Kasım 2025 (143 puan) yorumladı
Amin inşallah  Rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah ❤️
0 oy
26 Kasım 2025 (161 puan) cevapladı

Yani arkadaşım iki tane varsa gebesin silik çizgi varsa yine hamile ihtimalin var ama bunlara rağmen doktora gitmelisin artık bu bostları görmek istemiyoruz ya milyonlarca aynı şeyler kimse sana cevap veremez bu konuda sadece doktor başka birşey sorun ya 🤦‍♀️

26 Kasım 2025 (89 puan) yorumladı
Neden kziiyorsunuz ben hastneyede gittim kanda bişi çıkmadı görmek istemiyorsaniz bakmayın zorla baktiran veyada cvp verin diyen yok
0 oy
26 Kasım 2025 (2,889 puan) cevapladı

Aynı şeyi yaptım erken gebelik pozitif ama.kan verdim negatif regle 3 gün var bekliyorum 

26 Kasım 2025 (89 puan) yorumladı
Neden böyle oluyormuş bilgi verdiler mi
0 oy
26 Kasım 2025 (197 puan) cevapladı

Aynı durumdayız  benimde regl geçeli 4. Günüm bitiyor belirtiler var 4 tane testyaptım hepsi pozitif kan negatif ne olacak nasıl olacak bilmiyorum

26 Kasım 2025 (89 puan) yorumladı
Neden böle oluyormuş bilgi alabildiniz mı
27 Kasım 2025 (197 puan) yorumladı
Pazartesi gününe kadın doğuma randevu aldım regl olmazsam gidicem
0 oy
26 Kasım 2025 (422 puan) cevapladı

Hiç boşuna o testlere aldanma 2 gün dahi geçse akşam idrarın ile de yapsan varsa vardır yoksa yoktur zaten kan testide vermişsin olsaydı çoktan 100 geçen bi değer olurdu. Üzgünüm hamile değilsin . Emin olmak istiyorsan yine kan tahlili ver ya da doktora git

26 Kasım 2025 (89 puan) yorumladı
İnşallah yarın gidicem rabbim hakkima hayirlsini nasip etsin
26 Kasım 2025 (422 puan) yorumladı
Tamam bize de haber et burdan
27 Kasım 2025 (197 puan) yorumladı
Banada haber verir misin neden oluyormuş

1,512,289 soru

24,667,221 cevap

367,055 kullanıcı

...