Kızlar biri ayın 17 yaptım silik çıktı bugün yine tekrarladım yine silik çıktı kaset test yaptım onda da çıkmadı kan verdim 0.70 çıkmıştı ayın 17 yaptığımda reglm 6 gündür geçiyor sol.kasigimda hafif sancı War hiç regl belirtisi yok Upload failed: [object Object]
Upload failed: [object Object]