0 oy
146 göst.
20 Kasım 2025 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (190 puan) sordu

Kızlar 14 haftalık gebeyim ultrasonda. 1hafta on gün erken gidiyor. Ama iki gündür karnım geriliyor sanki. Göbeğim hemen belli oluyor ama gerildiğini hissediyorum bu erken değil mi? İkinci gebeliğim çocuğum 6yaşında . Uzun zaman oldu benlik tecrübem yok gibi hiç bişey hatırlamıyorum 

Gebelik haftası 14

3 Cevap

0 oy
20 Kasım 2025 (190 puan) cevapladı

Kimse yok mu yaaa 🥺

-Reklam-
0 oy
20 Kasım 2025 (585 puan) cevapladı

Normal. Bazen çok çıkıyor canın acıyor, bazen dümdüz oluyor ne oldu da indi bu karnım diye korkuyorsun. Çok normal. Acıyorsa badem yağı sürebilirsin. Çatlamasın. Sağlıkla gelsin bebişin. 

21 Kasım 2025 (190 puan) yorumladı
Yaa normalse iyi bari bugün alacağım inşallah o yağları kullanmam gerekiyor. Allah razı olsun canım
0 oy
20 Kasım 2025 (327 puan) cevapladı

Benim de 2. Gebeliğim. Hemen çıkmıştı karnım benim de. Özellikle de akşamları çok geriliyor. Sabah sanki normal göbek gibi, akşama doğru tam bir hamile göbeği oluyor. Benim de ilk çocuğum 11 yaşında. :)

21 Kasım 2025 (190 puan) yorumladı
Senin daha çok yaş farkı varmış canım sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin Rabbim çok çıkıyor göbeğim ya şimdiden 6 aylık gibi

1,512,157 soru

24,665,644 cevap

366,961 kullanıcı

...