Kızlar 14 haftalık gebeyim ultrasonda. 1hafta on gün erken gidiyor. Ama iki gündür karnım geriliyor sanki. Göbeğim hemen belli oluyor ama gerildiğini hissediyorum bu erken değil mi? İkinci gebeliğim çocuğum 6yaşında . Uzun zaman oldu benlik tecrübem yok gibi hiç bişey hatırlamıyorum
Kimse yok mu yaaa 🥺
Normal. Bazen çok çıkıyor canın acıyor, bazen dümdüz oluyor ne oldu da indi bu karnım diye korkuyorsun. Çok normal. Acıyorsa badem yağı sürebilirsin. Çatlamasın. Sağlıkla gelsin bebişin.
Benim de 2. Gebeliğim. Hemen çıkmıştı karnım benim de. Özellikle de akşamları çok geriliyor. Sabah sanki normal göbek gibi, akşama doğru tam bir hamile göbeği oluyor. Benim de ilk çocuğum 11 yaşında.
1,512,157 soru
24,665,644 cevap
366,961 kullanıcı