0 oy
146 göst.
16 Kasım 2025 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (342 puan) sordu

22. Haftamdayım dündendir karnım ile küçük belim agrıyor. Afedersiniz büyük abdestim var gb ama yok gidiyorm bos cıkıyorm. Acaba bebek büyüdüğü için mi böyle oluyor. 2 hafta snra kontrolüm var 

Gebelik haftası 22+6

2 Cevap

0 oy
16 Kasım 2025 (1,651 puan) cevapladı

Gebelikten de olabilir veya kabız belki olmussundur yada yediğin birşeyden bende gaz sancılarından tuvalettten çıkamıyorum 

-Reklam-
0 oy
16 Kasım 2025 (2,616 puan) cevapladı

Canım sen bir doktora gitsene hani dedin ya böyle tuvaletim var gibi gidiyorum bir şey yok gibi bir git istersen doktor

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 246 göst.
0 oy
1 cevap 280 göst.
0 oy
2 cevap 286 göst.
22 Eylül 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Elifdenzli (11 puan) sordu
0 oy
1 cevap 261 göst.

1,512,470 soru

24,669,532 cevap

367,182 kullanıcı

...