Sarı akıntı bu . Normal .
Normal akıntı. Ben de 36+6'dayım bu şekilde akıntılarım çoğaldı. Daha önce iki gebelik geçirdim tecrübe ettiğim kadarıyla nişan daha pembe bir akıntı oluyor sarı olmuyor.
Sariysa enfeksiyon CNNm geçmiş olsun
Nişan degil canım nişan daha fazla ve biraz koyu renktedir
1,512,800 soru
24,673,931 cevap
367,430 kullanıcı