Kızlar 2. Aşılama oldumda bugün aşılamamın 14. günü değerim 0.2 çıktı adetime daha 2 gün vardı ama eve geldim kan gelmişti birden kesildi sonrada daha gelmedi bilmiyorum sizce neden acaba?
bende aşılama olmuştum ama benimki tutmadı 15 gün sonra tekrar adet oldum o süre içinde herhangi bir kanama yaşamadım inşallah seninki tutmuştur ve yaşadığın kanama tutunma kanamasıdır
1,512,421 soru
24,668,879 cevap
367,151 kullanıcı