0 oy
646 göst.
19 Şubat 2019 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (348 puan) sordu
13+4 gunluk Hamileyim ya ağzımda gitmeyen bi tat var dislerimi sürekli fircalyrm biraz geciyo sanki sonra geri başlıyor. Bazen yemek yemek istemyrm bunun yüzünden bu tat nasıl geçer ne zaman gecer
Gebelik haftası 13

1 cevap

0 oy
19 Şubat 2019 (276 puan) cevapladı
Ayni beeennnn biktim artık o tattan ve tükürük fazlaligi var bulanti hep var zaten
19 Şubat 2019 (348 puan) yorumladı
Off işte bende ki de öyle
19 Şubat 2019 (276 puan) yorumladı
Meyveli sakız çiğniyorum bazen biraz rahatlatiyor
19 Şubat 2019 (348 puan) yorumladı
Ya hiç sevmiyorum ben işte onu naneli şeker aldı eşim onu deniycm
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
6 cevap 889 göst.
0 oy
2 cevap 293 göst.
20 Nisan 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde esmamom (1,449 puan) sordu
0 oy
5 cevap 585 göst.

1,512,475 soru

24,669,626 cevap

367,188 kullanıcı

...