buda gaz yapiyom deseydin daha iyi olurdu bence
Doğumhane soğuk olduğu için üşütmüşsündür canım o yüzden gaz çok çıkıyordur.Kendini sıcak tut, gaz yapacak şeyler yememeye çalış.Bir de kimyonun gazı azalttiginı duymuştum.Yediklerine biraz ekle istersen
1,512,319 soru
24,667,683 cevap
367,077 kullanıcı