0 oy
340 göst.
19 Şubat 2019 Doğum kategorisinde (717 puan) sordu
Kızlar dün soru sormuştum servikal boyum 17+2 de 32 mm çıkmıştı birde şu sorum var bebeğim boy ve kilo olarak önden gidiyor duruşu da kafası tam rahim ağzına baskı yapar gibi amuda kalkmış şekilde duruyor rahim.batmasi ve ağrısı bu sebeple olur mu ?
Gebelik haftası 17+3

1 cevap

0 oy
20 Şubat 2019 (1,077 puan) cevapladı
Olabilir canım rahim büyüdükçede ağrı yapar bi doktoruna danış sen.
-Reklam-

İlgili sorular


1,512,426 soru

24,668,923 cevap

367,153 kullanıcı

...