Günaydın kızlar. Bu sabah 7:30 dan beri durup durup giren bir ağrı var. Sol tarafımda karnımda. İçerde bir şey yırtılıyor gibi birden canımı yakıyor. Bebeğimin hareketini hissediyorum ama bu acı da korkuttu beni. Yaşayan var mı? Normal mi?
Bunu yaşayan yok mu? Korkutuyor beni. Hareket etmeye başlayınca bıçak saplanıyor sanki :(
1,512,713 soru
24,672,878 cevap
367,367 kullanıcı