Inşallah duyarsın canım ben 6 haftalıkken duymuştum kalp sesini.
Benim doktor da beni bekletcekti dayanamadım gittim 7+3 de çok şükür duyduk 12+1 olduk teyzesi
1,512,302 soru
24,667,458 cevap
367,068 kullanıcı