37 haftalığım ilk defa bu kadar kasılma hissettim. Doğuma hazırlık kasılması mı normal mi sizce karnım taş gibi oldu aşağıda baskı hissediyorum. Akıntım da hep su gibi çok akıyor bugünde öyleydi yani suyum gelse anlar mıyım onu da kestiremiyorum
1,512,207 soru
24,666,260 cevap
366,991 kullanıcı