Kalp atisini hangi haftalarda duydunuz?
8 haftalıkken vardı kalp atısı ama doktor dinletmedi içimde kaldı baska doktora gittim 11 haftalıkken duydum kalp atışlarını hemde kaydettim ikizlerim in kalp atısını :)
8.haftada canım
1,512,569 soru
24,670,933 cevap
367,258 kullanıcı