0 oy
1,275 göst.
25 Ocak 2019 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (354 puan) sordu

Kısmetse oğlumuza tek isim koyacağız kızlar, iki isim modasından hiç hoşlanmıyorum. Ali ve Cem arasında kaldık, siz olsanız hangi ismi verirdiniz? Bu isimler size nasıl birini çağrıştırıyor?? Şimdiden teşekkürler:))

27 Cevap

0 oy
25 Ocak 2019 (765 puan) cevapladı

Tabiki Ali canm hatta Ömer Ali daha güzel. Olur baktım herkes Ali yazmış zaten :)

25 Ocak 2019 (354 puan) yorumladı
Evet herkes ali yazmış:)
-Reklam-
0 oy
25 Ocak 2019 (1,898 puan) cevapladı

Ben Ali ismini çok seviyorum. Hatirlar misin bilmem ama cemberimde gul oya diye bir dizi vardi orda Ali karekterinde biri vardi ve cok etkileyiciydi karekteri. Hala Ali deyince aklima o gelir. O yuzden ben Ali diyorum :)

25 Ocak 2019 (354 puan) yorumladı
Evet hatirlamam mi ne güzel diziydi ya :)
0 oy
25 Ocak 2019 (478 puan) cevapladı

Benim oğlumun adı ali canım ben memnunum

0 oy
25 Ocak 2019 (1,474 puan) cevapladı

Cem ali ikilisi de cok guzell bencee

0 oy
25 Ocak 2019 (637 puan) cevapladı

Ali olsun bence, bana çağrıştırdığı şey Hz Ali efendimiz

0 oy
25 Ocak 2019 (555 puan) cevapladı

Ali guzel bence

0 oy
25 Ocak 2019 (1,384 puan) cevapladı
Tartışmasız ALİ :)) ismiyle yaşasın 

İlgili sorular

0 oy
30 cevap 1,333 göst.
0 oy
1 cevap 801 göst.
0 oy
7 cevap 1,300 göst.
6 Mayıs 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde g01222011 (87 puan) sordu
0 oy
4 cevap 3,836 göst.
27 Aralık 2021 Doğum kategorisinde Pnrhsn (23 puan) sordu

1,512,742 soru

24,673,121 cevap

367,376 kullanıcı

...