0 oy
1,917 göst.
24 Ocak 2019 Doğum kategorisinde (967 puan) sordu

Normal doğumda ıkınırken büyük abdets gelirse nolucak çok utanç verici değilmi normal doğum yaparken büyük abdest gelirmi

26 Cevap

0 oy
24 Ocak 2019 (2,641 puan) cevapladı

Lavman yapıcaklar kuzum bağırsaklar boşalacak ztn

-Reklam-
0 oy
24 Ocak 2019 (16 puan) cevapladı
Ben yaptim canım ama sagolsunlar ebeler cok iyiydi evet utanc verici ama alişkin olmuşlar .. 
0 oy
24 Ocak 2019 (44 puan) cevapladı

Lagman yapılıyor normal dogumda. Benim çalıştığım hastanede


0 oy
24 Ocak 2019 (281 puan) cevapladı

Layma yapıyorlar canım vallahı bende ondan çok korkuyordum şükürler olsun ki başiMada gelmedi gelsende yapçak birşey yok elimizde olan birşey degil yani:) 

0 oy
24 Ocak 2019 (1,222 puan) cevapladı

Büyük abdest değil de ben küçük abdestimi yaptim

0 oy
24 Ocak 2019 (223 puan) cevapladı

Zaten ebe tuvaletini yapar gibi ıkınıkın diyor mecburen büyük abdestin de geliyor az da olsa

İlgili sorular

0 oy
21 cevap 2,007 göst.
0 oy
15 cevap 1,484 göst.

1,512,754 soru

24,673,380 cevap

367,400 kullanıcı

...