0 oy
987 göst.
8 Ocak 2019 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (264 puan) sordu

Kizlar bi ablama kese bos bebk yok alalm demsler 4haftalik. Boyle olup sonradan bebk olusan varmi sizce aldirmali mi. 

22 Cevap

0 oy
8 Ocak 2019 (351 puan) cevapladı
Bebek şuan nokta kadardır tabi görünmez. Sakın aldırmayın
-Reklam-
0 oy
8 Ocak 2019 (58 puan) cevapladı

Hayir tabiki 8. Haftayı beklesin benimde 5. Haftada kese var bebek göremedim küçük bir nokta görünüyor o olmaya bilir dedi aldırmadım 10. Haftada tekrar gittim bebegim göründü 

İlgili bir soru bulunamadı


1,512,716 soru

24,672,884 cevap

367,367 kullanıcı

...