0 oy
1,520 göst.
7 Haziran 2022 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (399 puan) sordu
12+3 teyim 53 kilo ile gebe olduğumu öğrendim , hala 53 teyim yemeğine falanda çok dikkat ediyorum sizce neden kilo alamıyorum, yada almam gerekiyormuydu bu zamana kadar 
Gebelik haftası 12+3

23 Cevap

0 oy
7 Haziran 2022 (45 puan) cevapladı
Ben ilk 2 gebeligimde 15 kilo almıştım  bu 3. Gebeligim 16. Haftamdayim daha hiç kilo almadım her gebelik farklı oluyor
-Reklam-
0 oy
7 Haziran 2022 (3,236 puan) cevapladı
O haftalarda almamanız gayet normal. Ben 20. haftaya kadar 1 kilo almıştım. 
0 oy
7 Haziran 2022 (163 puan) cevapladı
24+2 haftalığım sadece 1 kilo aldım :) ilk aylar kilo verdim şimdi daha yeni almaya başlıyor gibiyim

1,512,751 soru

24,673,353 cevap

367,397 kullanıcı

...