0 oy
1,245 göst.
8 Şubat 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (56 puan) sordu
Kontrolden yeni geldm bebegm cok sukur saglikliyms hersey normal haftasiyla uyumlu dedi ama dönmemis. Hala makat gelis :( ilki normaldi buda normal dogum olsun istiyorum dönermi aceba varmi yasayan :( dönmezse sezeryan olur kendini onada hazirla dedi :( tecrubelerinizden faydalanmak isterm :(
Gebelik haftası 33

21 Cevap

0 oy
8 Şubat 2022 (87 puan) cevapladı
Benimde o haftalarda dönmemişti. Geçen gün doktor dönmüş dedi 36.haftamdayım bende döner zamanla inşallah sağlıcakla kucağımıza alalım
8 Şubat 2022 (56 puan) yorumladı
Insallah canim insallah
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 187 göst.
13 Ekim 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde 46000 (27 puan) sordu
0 oy
7 cevap 539 göst.
0 oy
3 cevap 309 göst.

1,512,775 soru

24,673,578 cevap

367,411 kullanıcı

...