0 oy
2,345 göst.
28 Aralık 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (250 puan) sordu
Kızlar merhaba 16 haftalık olduk biz. Hamile pantolonu alacağım çünkü benim karnım biraz erken çıktı ve hiçbir pantolonum olmuyor kilo almadım 1 kilo aldım sadece ama karnım büyüdü. Şimdi bu pantolonu neye göre almalıyım kendi bedenime göre mi yoksa büyükmü hiçbir bilgim yok yardımcı olurmusunuz? 
Gebelik haftası 16

22 Cevap

0 oy
28 Aralık 2021 (768 puan) cevapladı
Valla benim karnım çok çıkmamıştı ama yine de 29.haftada falan aldım lcw dan göbek üstüne çıkanlardan çok memnunum çok rahat zaten ayarlamalı oluyor ama basenlerin şişmesi ihtimaline karşı 1 beden büyük almıştım iyi de yapmışım 
28 Aralık 2021 (250 puan) yorumladı
Çok teşekkür ederim bende öyle yapacağım:))
-Reklam-
0 oy
28 Aralık 2021 (224 puan) cevapladı
Ben 5. Ayından sonra kullandım ve inanılmaz rahat ettim. Kurumsal bir firmada çalıştığım için klâsik  ama beli arkadan  düz lastikli olanları 1 beden büyük aldım 6. Ay sonuna kadar kullandım. Sonrasında ise jean olarak aldım yine bir beden büyük onun bel kısmı penye kumaş olduğu için ve içinde ayarlama lastikleri olduğu için hala giyebiliyorum.  38+4 yim. Eğer bacaklarıniz benim gibi kilo almazsa doğuma kadar giyersiniz

1,512,191 soru

24,666,100 cevap

366,981 kullanıcı

...