0 oy
1,602 göst.
7 Kasım 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (334 puan) sordu
Kızlar 1.5 yıldır evliyim ilk evlendigim ay hamile kaldım ve düşük yaptım 9 haftalıkken. Adetimin ikinci günü hormon tahlilleri yaptırdım hepsi normal ultrosan da baktı normal dedi sadece folik asit verdi yarın da eşim sperm testi verecek onunki de normal çıkarsa artık rahim filmi cektircem ama.korkuyorum çok acili oluyor mu çektiren arkadaşlar nasıl oluyor bilgi berir misiniz hamile kalamiyorum ve artık çok yıprandım kafaya takmaktan hamile kalabiliuosaniz çok şükredin bu benim için mucize çünkü:(

21 Cevap

0 oy
7 Kasım 2021 (282 puan) cevapladı
Hic korkmana gerek yok bende cektirdim bayiltma filan olmadi aci elbetteki oluyo ama 1 dk bile surmuyo o anda sadece adet agrisinin bi tık fazlasi bi anda aciyo ve sonrasinda geciyo kendini sıkmazsan daha hafif olur korkulcak gibi bisey degil 
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
13 cevap 986 göst.
0 oy
0 cevap 209 göst.
5 Mayıs 2022 Hamile Kalamama kategorisinde Bsrrrrrr (662 puan) sordu

1,512,191 soru

24,666,100 cevap

366,981 kullanıcı

...