0 oy
4,713 göst.
22 Eylül 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (799 puan) sordu
Son 11gun kaldı ama hic bir belirti yokk 38+3olduk sizde durumlar nasıl
Kapatılma nedeni: Şafak ve geri sayımları konu dışı sohbet bölümünden paylaşabilirsiniz.

102 Cevap

0 oy
22 Eylül 2021 (7 puan) cevapladı
87 gün kaldı 
-Reklam-
0 oy
22 Eylül 2021 (2,326 puan) cevapladı
Cuma son şafak 2 :)
0 oy
22 Eylül 2021 (88 puan) cevapladı
34 ama zaman geçmiyor sanki ya gelsin istiyorum artık
0 oy
22 Eylül 2021 (240 puan) cevapladı
101 gun kaldı ♥️
0 oy
22 Eylül 2021 (300 puan) cevapladı
67gunum kaldı
0 oy
22 Eylül 2021 (43 puan) cevapladı
Safak 5 ama hic bir belirtim yok 
0 oy
22 Eylül 2021 (195 puan) cevapladı

Son 5 gün inşallah:)

0 oy
22 Eylül 2021 (371 puan) cevapladı
Benim.de son üç gün 39 olduk ama hala bir tık yok hayırlısı hepimiz için 
0 oy
22 Eylül 2021 (71 puan) cevapladı
Hayırlı zamanda sağlıcakla kucağınıza alırsınız inşallah. Benim henüz 120 günüm var. Bakalım ilk bebeğim gibi erken gelip sürpriz yapmazsa tabii. 
0 oy
22 Eylül 2021 (376 puan) cevapladı
Son 3 gün ama tik yok deli olacam :((
0 oy
22 Eylül 2021 (376 puan) cevapladı

Son 3 gün ama tik yok deli olacam :((

0 oy
22 Eylül 2021 (550 puan) cevapladı
Ay daha 137 günüm var 4.5 ay darısı başıma sabırla bekliyoruz:)
0 oy
22 Eylül 2021 (95 puan) cevapladı
70 günümüz kaldı ama erken doğum riskim var her an gelebilir
0 oy
22 Eylül 2021 (244 puan) cevapladı
29 gunumuz kaldi 
0 oy
22 Eylül 2021 (197 puan) cevapladı
Benim de aynı 4 Ekim'de doluyor sizde belirtiler var mı 
0 oy
22 Eylül 2021 (483 puan) cevapladı
Bi aksilik erken dogum olmazsa Ekim 18de sezeryan dedi doktorum 
0 oy
22 Eylül 2021 (336 puan) cevapladı
98 gun kldi 
0 oy
22 Eylül 2021 (186 puan) cevapladı
Son 20 günn ama aynen hiç bir belirti yok 
0 oy
22 Eylül 2021 (481 puan) cevapladı
Uygulamada 150 gün kaldı diyor gün geçmiyor berbat hamilelik geçiriyorum çok pişman oldum 
0 oy
22 Eylül 2021 (156 puan) cevapladı
37+3 teyiz, 18 gün kaldı 37 de düzenli hafif sancılar ve bir buçuk açıklık çıktı doktor normal yaparsın müsaitsin dedi önümüzdeki kontrolde tam karar vereceğiz tabi erken gelmezse arada sandlcım oluyor kalkıp yürüyorum, hareket yapıyorum hayırlısı bakalım sağlıkla gelsin minigim :)

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 331 göst.
25 Şubat 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Peln (4 puan) sordu
0 oy
23 cevap 1,338 göst.
24 Haziran 2020 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Ruken (116 puan) sordu
0 oy
105 cevap 5,502 göst.
0 oy
32 cevap 1,532 göst.
15 Şubat 2020 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Merve6767 (139 puan) sordu

1,512,173 soru

24,665,876 cevap

366,973 kullanıcı

...