Giriş
Hatırla
Üye Ol
Gebe Soru Cevap
Ana Sayfa
Sorular
Cevapsız
Kategoriler
Üyeler
Bir Soru Sor
Gebelik dışı Soru&Sohbet
Bebek Bakımı
Bir Soru Sor
erkek bebeğe hamile anneler
0
oy
4,405
göst.
2 Haziran 2021
Hamilelik Dönemi Genel
kategorisinde
seheramine
(
13
puan)
sordu
herkese hayırlı geceler diliyorum öncelikle. ben 36 haftalık erkek bebeğe hamileyim ve hamileliğinin başından beri fiziksel olarak çok değişik şeyler yaşadım kızım da olmayan şeyler çok çirkinleriyim yüzümde çok fazla ben çıktı kulağımda bile siyah nokta vs bunun dışında en büyük sorun tüylerim çok sık çıkmaya başladı 1 haftada çıkıyor ve erkeksi tüyler çıkıyor normalde de vardı ama bu kadar değil göğsümde göbeğim de vs hamilelik dolayısıyla alırken de gerçekten çok zorlaniyorum 3 4 saatimi alıyor çok arttı çünkü sizde böyle şeyler yaşıyor musunuz acaba bebekteki erkeklik hormonu anneye mi geçiyor . doğumdan sonra bu sıkıntılar gider mi
Bu soruya cevap vermek için lütfen
giriş yapınız
veya
kayıt olunuz
.
41 Cevap
0
oy
2 Haziran 2021
Buketdoruk2021
(
54
puan)
cevapladı
Bence tamamen hormonlarla alakali bende erkek bebek bekliyorum fakat benim kıllarımda azalma ozellikle göbek ve bacagimda oldu ayrica gec cikmaya basladi gebeligimden beri onceden 3 4 gunde cikiyordu jiletle aldigimda simdi 1 haftada anca cikmis oluyor. Yuzumde evet sivilceler bazen olusuyor artiyor bazen geciyor. Ödemimde cok olmadi sukurler olsun yuzuk flen takabiliyorum suan 36 5 teyim
Lütfen yorum eklemek için
giriş yapınız
veya
kayıt olunuz
.
-Reklam-
0
oy
2 Haziran 2021
dilek_63
(
190
puan)
cevapladı
Aynen kızımda sanki cilt bakımı yaptirmistim gibi guzellestim oğlumda sırtıma kadar tuylendim yüzüm çil sivilce
Lütfen yorum eklemek için
giriş yapınız
veya
kayıt olunuz
.
0
oy
2 Haziran 2021
cansu ates
(
994
puan)
cevapladı
Canim bnm yüzümde hiçbir değişiklik yok hatta guzellestin diyo herkes. Ama tüy konusunda haklisin kalin cikmasa da daha erken çıkmaya başladılar bnde alırken zorlanıyorum baya. Göbeğimde de tuylenme oldu ama erkeksi degil ince ince doğumdan sonra dökülüyo diyolar bakalim görücez.
Lütfen yorum eklemek için
giriş yapınız
veya
kayıt olunuz
.
0
oy
2 Haziran 2021
Narin eslem
(
1,267
puan)
cevapladı
Ben normalde de tuysuzum hamilelikte tam döküldü ama göbeğimin üstünde kalın kalın kıllar çıktı ki kızlarımda da çıkıyordu ve yüzüm leke dolgu özelikle burnumun üstü
Lütfen yorum eklemek için
giriş yapınız
veya
kayıt olunuz
.
0
oy
2 Haziran 2021
mashura_keles
(
48
puan)
cevapladı
Bende 28haftalik erkek bebeğe hamileyim bu güne kadar kuaför da anca 3kere ağda yaptırdım çünkü bacaklarimda resmen kıllar döküldü diğerleri de baya azaldı çok şükür inşallah doğumdan sonrada böyle kalır
Lütfen yorum eklemek için
giriş yapınız
veya
kayıt olunuz
.
0
oy
2 Haziran 2021
Anne oldu
(
251
puan)
cevapladı
Erkek bebek ve 36haftakigim aynıyız bende yüzümdeki lekeler koyulaşti cirkinlestim 1ayda çıkan kılar 2haftada çıkar oldu bide erkek güzelleştirir derler
Lütfen yorum eklemek için
giriş yapınız
veya
kayıt olunuz
.
0
oy
2 Haziran 2021
misafir
cevapladı
Yüzüm tertemizdi aksine çok güzel olmuştum bence cinsiyet e göre değil hormonlara göre
Lütfen yorum eklemek için
giriş yapınız
veya
kayıt olunuz
.
0
oy
2 Haziran 2021
Mmeerrvveeeeeeeeeeee
(
305
puan)
cevapladı
Ben yaşamadım aslında erkek bebeğe hamile olanlar dahada güzelleşir bende 36 haftadayım yüzüm parlıyor resmen birde tüylerimde tam tersi okadar azaldı ki
Lütfen yorum eklemek için
giriş yapınız
veya
kayıt olunuz
.
0
oy
2 Haziran 2021
Cansuufyucee
(
21
puan)
cevapladı
Bende 35 haftalığım erkek bebek bekliyorum inşallah benler benimde çoğaldı malesef boynumda onun dışında yüzümde bişey yok çok şükür tüylenme konusunda da göbeğimde çıktı çizgi şeklinde ama almadım doğumdan sonra geçer diye düşünüyorum umarım geçer
Lütfen yorum eklemek için
giriş yapınız
veya
kayıt olunuz
.
0
oy
2 Haziran 2021
Oznur_93
(
250
puan)
cevapladı
Benimde bebeğim erkek 36 haftalığız burnumda 5 kuruş büyüklüğünde kahverengi leke çıktı geçen hafta onun dışında tüylenme olmadı aksine tüylerim çıkmıyo gebeliğimin başından beri 4 defa aldım oda alınacak kadar bile yoktu mecburen aldım tırnaklarım bile uzamıyo her hamilelik farklı diyolar sizinde öyle demekki
Lütfen yorum eklemek için
giriş yapınız
veya
kayıt olunuz
.
0
oy
2 Haziran 2021
Yusuf&Ravza Nur
(
1,004
puan)
cevapladı
Bende kızımda benle doldum öil bastı derler bizim orda yogurt gıbı bembeyazdım sımdı erkek rengim yerinde al al yanaklarım olan lekelerımde gıttı ama kasık agrılarım mide yanması nefes alamamak zorlanıyorum kızımın hamıleleıgıne gore
Lütfen yorum eklemek için
giriş yapınız
veya
kayıt olunuz
.
0
oy
2 Haziran 2021
Selin&
(
988
puan)
cevapladı
27 haftalık olduk. 2. Gebeliğim ilk kızımdada şu an oğlumda da normalin dışında kıllanma şu an olmadı. Tam aksi tüyler daha geç çıkıyor oğlumda. Güzellik konusuna gelince beneklerim ikisindede çıkmadı ama kızımda kendimi daha çirkin hissediyordum yüz hatlarım değişmişti sanki şu an oğlumda daha iyi hissediyorum kendimi.
Lütfen yorum eklemek için
giriş yapınız
veya
kayıt olunuz
.
0
oy
2 Haziran 2021
Sufkan
(
1,850
puan)
cevapladı
Bende ikinci oğlana hamileyim o kadar şikayetim yok. Bence cinsiyet ile alakası yok bu durumun tamamen sizin şu anki hormonal dengeniz ile alakali
Lütfen yorum eklemek için
giriş yapınız
veya
kayıt olunuz
.
0
oy
3 Haziran 2021
Cansu99_5
(
1,936
puan)
cevapladı
Benimde bebeğim erkek aynı belirtileri yaşıyorum seninle canım.
Kızımda böyle değildi cidden .
Bugün aldığım bacağım 3. Günü orman oluyor resmen
Lütfen yorum eklemek için
giriş yapınız
veya
kayıt olunuz
.
0
oy
3 Haziran 2021
kubra1992
(
813
puan)
cevapladı
Bende erkek bebeğe hamileyim iki de kızım var. Herşey ama herşey cok farklı kızlarda 5 ay olana kadar hamile oldugumu bilmezdim. Her işi yapardım bana mısın demezdi. Şimdi gebe kalır kalmaz bulantı kusma tiksinti. Ne ararsan. Yüzüm çirkinleşti sis düştü. Saçlarımda çok fazla kepek hatta kaşımda bile kepek cıktı. Sac kıran cıktı. Sürekli Bi sancı var. Bebek sadece ortada duruyor. Kızlar yaymandı. Ve bu durum otururken de yatarken de cok rahatsız ediyor. 3.gebeliğim oldugu için artık biliyorum ve fazla durmaz bu karnımda diyorum. Daha şimdiden kasılmalarım basladı. Yani nerden baksan zor. İlk zamanlar o çok sevdiğim kocamın kokusundan bile tiksindim. Üstelik çok halsiz ve bitkinim. Yürümekte zorlanıyorum. Yani zor geçiyor. Kızlarıma kurban oluyum hiç ğzmediler beni gebeyken de doğunca da ama oğluşum daha şimdiden ben yaramaz olacagım diyor. Sağlıklı olsun da ölürüm yoluna hepsinin
Lütfen yorum eklemek için
giriş yapınız
veya
kayıt olunuz
.
0
oy
3 Haziran 2021
Turk
(
127
puan)
cevapladı
Tüylenme fazlaaıyla oldu bıktım artık bacak kol göbek özel bölgeler derken benimde 3 4 saatimi alıyo yüzümğde alıyorum ayda 1 kere çok sıkıldım bu durumdan. Lekelenmelerde oldu yüzümde sivilce çıktı çok çirkinleştim
Lütfen yorum eklemek için
giriş yapınız
veya
kayıt olunuz
.
0
oy
3 Haziran 2021
Nazli_0445
(
633
puan)
cevapladı
İlk oğlumda çok güzelleşmiştim hamileyken hiç tanımadığım insanlar bile maşallah diyordu yanımdan geçerken bu oğlumda da çirkinleştim neden bilmiyorum sanırım benim güzelliğimi aldı ☺️ 37 haftalık oldum bende
Lütfen yorum eklemek için
giriş yapınız
veya
kayıt olunuz
.
0
oy
3 Haziran 2021
YavuzSelimin annesi
(
113
puan)
cevapladı
Aynı senin gibiyim canım.ilk oğlum 2019 kasım doğumlu yüzümde çiller oluştu.ne yaptımda gitmedi.bu da erkek bunda da aynı lekeler oluştu hatta arttı.surat namına bisey kalmadı bendetuylenmeler bende de azalmadı malesef...
Lütfen yorum eklemek için
giriş yapınız
veya
kayıt olunuz
.
0
oy
3 Haziran 2021
Nedesemki
(
296
puan)
cevapladı
23 haftalık hamileyim erkek bebeğe. İnanılmaz çirkinleştim. İlk aylardan başladı. Deli gibi sivilce problemi vs. Bu hafta biraz azalmaya başladı gibi ama bi çıkıyorlar 3 tane yan yana. Koloni halinde. Çevrem güzelleştiğimi söylüyor da bana öyle gelmiyor. Kıllarım aynı gibi. Tamamen hormonal bence. Komşumda hamile 7 8 haftalık o da çok sivilce çıkarttı
Lütfen yorum eklemek için
giriş yapınız
veya
kayıt olunuz
.
0
oy
3 Haziran 2021
Esramerve
(
571
puan)
cevapladı
Benim bebeğim erkek göbeğim killandi aman sagliklica alalım da kucağımıza lazerle halolur kılı tüyü çatlak patlak hiç takmıyorum ki lazerli olmama rağmen benimde hızlı uzuyor malesef hormonal galiba
Lütfen yorum eklemek için
giriş yapınız
veya
kayıt olunuz
.
Sayfa:
« önceki
1
2
3
sonraki »
Hadi sende yardım et cevapsız soruları bitirelim
İlgili bir soru bulunamadı
Kategoriler
Tüm kategoriler
Doğum
(89,532)
Hamilelik Dönemi Genel
(445,765)
Hamilelikte Anne Sağlığı
(67,384)
Hamilelikte Bebek Sağlığı
(62,849)
Hamilelikte Beslenme
(7,819)
Hamilelikte Güzellik
(2,676)
Hamilelikte Spor
(537)
Hamilelikte Testler
(24,772)
Hamilelik Alışveriş
(10,860)
Hamile Kalamama
(16,576)
Tüp Bebek
(2,991)
1,512,191
soru
24,666,100
cevap
366,981
kullanıcı
...