Giriş
Hatırla
Üye Ol
Gebe Soru Cevap
Ana Sayfa
Sorular
Cevapsız
Kategoriler
Üyeler
Bir Soru Sor
Gebelik dışı Soru&Sohbet
Bebek Bakımı
Bir Soru Sor
Kilodan dolayi bebeğin cinsiyeti gözükmedi
0
oy
995
göst.
15 Şubat 2021
Hamilelik Dönemi Genel
kategorisinde
Zhragc
(
26
puan)
sordu
135 kilo ile hamile kaldım bebeğimi cinsiyetini öğrenmek için gittiğimde doktor karnımdaki yağlardan dolayı gözükmediğini söyledi böyle bir sorun yaşayan varmi yada ne zamana kadar belli olmaz
Ve bu kilolara yakın normal doğum yapan varmi
Gebelik haftası
16+5
cinsiyet-kilo
Bu soruya cevap vermek için lütfen
giriş yapınız
veya
kayıt olunuz
.
6 Cevap
0
oy
16 Şubat 2021
ismayilli__
(
1,462
puan)
cevapladı
O kiloyla normal dogum onermem Canim Yani tehlikeye atma Amma gorunmemesi normal.cinsiyyetin Belki ireli Hafdalarda gorunur
16 Şubat 2021
Zhragc
(
26
puan)
yorumladı
Teşekkür ederim
Gittiğim doktorlarda pek ilgilenip bilgilendirmeyince aklımda kaldi
16 Şubat 2021
Smnrbllgmss
(
1,233
puan)
yorumladı
Vajinal usg ile neden bakmadı? Ben 90 ile hamile kaldim 12.haftayim bana vajinal usg ile bakmıştı.
16 Şubat 2021
ismayilli__
(
1,462
puan)
yorumladı
Cinsiyyet icin vajinal baktormada manasiz Bende 95 kiloyum 28 hafdayim Amma su ana kadar 1 kilo aldim neden se Bendexe ilk baslarda gorunmemosdi Amma 16 falan soyledi cinsiyyeti Bolc su ic yediklerine bir az diqat et Belkide bunyexen de asli amma ben kilo almadim Neden se
16 Şubat 2021
Smnrbllgmss
(
1,233
puan)
yorumladı
Cinsiyet için bakmadı ki bebeği görmek için bakmıştı 8.haftada
16 Şubat 2021
Smnrbllgmss
(
1,233
puan)
yorumladı
Doktor ne diyorsa o manalı benim için.siz batırmayın :)
Lütfen yorum eklemek için
giriş yapınız
veya
kayıt olunuz
.
-Reklam-
0
oy
16 Şubat 2021
_Forbidden_
(
615
puan)
cevapladı
Kilo bebegi gormesine engel cinsiyeti degil bebegi goruyorda cinsiyeti mi görmüyor bacim bende kiloluyum ilk zamanlar bebegi goremedi doktorum ama inatla alttan baktirmadim sonra 10. Haftadan sonra rahatca baktılar hep 17. Haftamda cinsiyette söyledi yani suan karnindan bebegide mi gormuyor doktor
16 Şubat 2021
Zhragc
(
26
puan)
yorumladı
Ilk kontrole 8 haftalıkken gittim bebek hep gözüktü bu sefer özelde gittiğim doktor yağdan gözükmüyor diyince insanda bi şüphe oluyor acaba bi sorun olurmu diye
16 Şubat 2021
_Forbidden_
(
615
puan)
yorumladı
Yani pek becerememiş bence suçu da kilona atmis bari bebeğe atsaydi arkasi dönük felan diye seni bosuna üzüyor kırıyor bu doktorlar hep böyle gerçekten. Bencr baska bir doktora görün derim ben :)
16 Şubat 2021
Zhragc
(
26
puan)
yorumladı
Izmire gidince tanıdığım tecrübeli bir doktora gideceğim inşallah burada gittigim devlettede özeldede hic ilgilenmediler
Lütfen yorum eklemek için
giriş yapınız
veya
kayıt olunuz
.
0
oy
16 Şubat 2021
Ervamm
(
23
puan)
cevapladı
Bebeğin duruş pozisyonu ilede alakalı. Ilk gebeliğimde 5 buçuk aylıkken öğrenebilmiştim. InsaAllah biraz daha buyudukcede daha net yorum yaparlar. Kilodan dolayı gorunmedigini soylemeleri doktorlar genel bir iletisi. Etkili oluyordur elbet. Bende 118 kg ile ilk gebeligimde doguma girmistim. Şimdi 14+5 haftadayim 118 kiloyum. Allah yardimcimiz olsun.
16 Şubat 2021
Zhragc
(
26
puan)
yorumladı
Sağlıkla kucağınıza almak nasip olsun
16 Şubat 2021
Ervamm
(
23
puan)
yorumladı
Amin inşaAllah hepimiz icinde.
Lütfen yorum eklemek için
giriş yapınız
veya
kayıt olunuz
.
0
oy
16 Şubat 2021
1991
(
2,205
puan)
cevapladı
Alakası yok cnn yengem Masalh 150 kiloydu 3.ayda cinsiyet öğrendi bébek görünüyor da organı mı görünmüyor. Başka doktora gidin yengem sèzeryan oldu cnmm kilo dan dolayı olduğunu sanmıyorum ben 60 kiloyum 24 te gösterdi bebgim pozisyon da önemli
16 Şubat 2021
Zhragc
(
26
puan)
yorumladı
InsAllah haftaya izmire gidince güzel bir doktora gideceğim bakalim o zaman ilgilenirler insAllah
Lütfen yorum eklemek için
giriş yapınız
veya
kayıt olunuz
.
0
oy
16 Şubat 2021
Mht..
(
224
puan)
cevapladı
Beeenn kilolu olduğum için daha doğrusu göbek bolgem çok fazla olduğu için çok uzun süre alttan bakildim cinsiyetide 18. Haftada zorunlu girdiğim detayli ultrason da öğrendim
16 Şubat 2021
Zhragc
(
26
puan)
yorumladı
Ben hiçbir testi yaptırmadım şuana kadar detayli yaptırmayı düşünüyorum
Lütfen yorum eklemek için
giriş yapınız
veya
kayıt olunuz
.
0
oy
16 Şubat 2021
Hatice44
(
11
puan)
cevapladı
Canim kiloyla alakasi olmadığını düşünüyorum benim cok yakin arkadasim 130 ile gebe kaldi ve gayette gördü cinsiyeti onun pozisyonla alakali olabilecegini dusunuyorum dogum konusuda ayni kisi 180 kilo ile normal dogum yapti yani bu bence bunye ve doktora bağlı oldugunu düşünüyorum
16 Şubat 2021
Ervamm
(
23
puan)
yorumladı
MaşaAllah. Cok guzel ya. Allahin dedigi olur. Bizlerede hayirla nasip olsun insaAllah
Lütfen yorum eklemek için
giriş yapınız
veya
kayıt olunuz
.
Hadi sende yardım et cevapsız soruları bitirelim
İlgili sorular
0
oy
16
cevap
989
göst.
Kilodan dolayi cinsiyeti gormediklerini soylediler
22 Mart 2023
Doğum
kategorisinde
Feyza nurkargin
(
10
puan)
sordu
gebelik
bebek-cinsiyet
0
oy
2
cevap
998
göst.
Fazla kilodan dolayi diyet listesi verilen var mı?
23 Şubat 2021
Hamilelikte Beslenme
kategorisinde
Bsrklc123
(
119
puan)
sordu
0
oy
3
cevap
211
göst.
Kilodan dolayı hamilelikte kan sulandırıcı kullanan var mı?
3 gün
önce
Hamilelik Dönemi Genel
kategorisinde
Hulya_a
(
344
puan)
sordu
0
oy
4
cevap
463
göst.
38 Haftalık Hamilelikte Kilodan Dolayı Doğum Sürecini Nasıl Yönetebilirim?
14 Şubat 2025
Hamilelik Dönemi Genel
kategorisinde
Fatoş_hülya
(
69
puan)
sordu
Kategoriler
Tüm kategoriler
Doğum
(89,560)
Hamilelik Dönemi Genel
(445,992)
Hamilelikte Anne Sağlığı
(67,416)
Hamilelikte Bebek Sağlığı
(62,887)
Hamilelikte Beslenme
(7,823)
Hamilelikte Güzellik
(2,678)
Hamilelikte Spor
(537)
Hamilelikte Testler
(24,787)
Hamilelik Alışveriş
(10,862)
Hamile Kalamama
(16,584)
Tüp Bebek
(2,991)
1,512,812
soru
24,674,101
cevap
367,434
kullanıcı
...