0 oy
2,142 göst.
1 Ocak 2021 Doğum kategorisinde (15 puan) sordu
Kızlar 40+3. Gundeyiz tansiyon yuksekligi icin hastaneye yatirdi doktorum şimdi hafif sancim var ve nisanim geldi lutfen banada dua edin dogumdan cok korkuyorum kimin duasi kabul olur bilinmez dualarinizi beklıyorum 
Gebelik haftası 40+3

28 Cevap

0 oy
1 Ocak 2021 (1 puan) cevapladı
Allah yardımcınız olsun sağ salim kucağına almayı nasip etsin inşallah
-Reklam-
0 oy
1 Ocak 2021 (127 puan) cevapladı
Allah yardimcin olsun saglikla bebegine kavusursun insallah bir avazda kurtulursun aminn
0 oy
1 Ocak 2021 (226 puan) cevapladı
Rabbim yardımcın olsun göz açıp kapatana kadar yavruna saglıklı sıhhatli kavusursun inşallah canım
0 oy
1 Ocak 2021 (1,090 puan) cevapladı
Canm nasil oldun gecmis olsun daha once varmiydi tansiyon yenimi cikti ? 
0 oy
1 Ocak 2021 (699 puan) cevapladı
Bebeğini sağlıkla al kucagina ben doğurdum diyede bize haber ver
0 oy
1 Ocak 2021 (121 puan) cevapladı
Rabbim yardimcin olsun insallah sağlikla al kucagina bebegini 
0 oy
1 Ocak 2021 (58 puan) cevapladı
Hiç korkma Allah büyüktür Rabbim sağ salim kucağına almayı nasip etsin inşallah canım. 
0 oy
1 Ocak 2021 (322 puan) cevapladı
Rabbim sağlıklı bir doğum nasıp etsin canım .bir avazda kurtul inaallah

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 397 göst.
14 Mayıs 2022 Doğum kategorisinde Esra0034 (386 puan) sordu
0 oy
5 cevap 713 göst.

1,512,198 soru

24,666,164 cevap

366,986 kullanıcı

...