0 oy
2,136 göst.
15 Aralık 2020 Hamilelik Alışveriş kategorisinde (393 puan) sordu

Selam kızlar 

Kim nezaman basladi bebek alışverişine? Ilk neler aldiniz :)

Gebelik haftası 19+5

25 Cevap

0 oy
15 Aralık 2020 (1,526 puan) cevapladı
25 haftada başlamstm ben
-Reklam-
0 oy
15 Aralık 2020 (50 puan) cevapladı
Ben 25 haftalıgım virüs den dolayı kapanır her yer diye bütün eksikleri aldık Allah sağ salim giydirmek nasip etsin inşallah çok acele ettin diyenler var ama herşey sona kalınca yetişmek de zor olacak
0 oy
15 Aralık 2020 (273 puan) cevapladı
22+5 olduk daha hiç bişey almadım . Çünkü ilk günden beri hep riskliydi hâlada riskli hep düşcek dediler çok şükür 5 ayı tamamladık erken doğcak diyolar hayırlısı bakalım ne kendime ne bebeğe hiç bişey almadım çünkü hem üzülmekten korkuyorum hemde yattığım ve yürüyemediğim için hiç biyere çıkamıyorum ama almak içinde can atıyorum öyle karışık bi durum benimki 
0 oy
15 Aralık 2020 (185 puan) cevapladı
Valla ben geçen gün bime gittim oyoe tesadüf bi kaç biseu aldım havlu patik çanta lohusa takımı agiz mendili emzik aldım hep kıza da erkege de uygun renkleri tercih ettim cinsiyet beli değil :)) 15+5 deyiz ben ucuz denk geldikçe alınması gerektiğini düşünüyorum 
0 oy
15 Aralık 2020 (1,266 puan) cevapladı
İlk gebeliğimde 19.haftada cinsiyeti öğrendim 20. Haftadam ao ra yavaş yavaş başladık alışverişe. Şimdi ikinciye hamileyim ve ikinci kızım olacak. Kızımdan kalan eşyaları kullanacam ama yine de alışveriş yapacam birkaç hafta sonra. Şimdi 23 haftalık hamileyim. Yani cinsiyeti öğrenmişseniz yavaş yavaş almaya başla bence

1,512,452 soru

24,669,314 cevap

367,168 kullanıcı

...