0 oy
3,094 göst.
19 Kasım 2020 Doğum kategorisinde (426 puan) sordu

image

ya leley ya lele :D normal doğurdum sorularınz varsa cevaplarım :)

24 Cevap

0 oy
20 Kasım 2020 (534 puan) cevapladı
Gözün aydın cnm hayırlı evlat olur inş
20 Kasım 2020 (426 puan) yorumladı
Amin cumlemizinki inşallah :)
-Reklam-
0 oy
20 Kasım 2020 (275 puan) cevapladı
Rabbim acısını gostermesin
0 oy
20 Kasım 2020 (2 puan) cevapladı
Bende normal istiyom benim bebek39+2 kilosuda 3600ve 41 kadar beklicez diyor doktur ama beni çok korkuyorum birşey olur diye bebeğe ilk çocuğum önerin varmi
20 Kasım 2020 (426 puan) yorumladı
Kilosu söyledileri kadar çok olmuyor merak etme ikinci doğumum ikisinde de çok söylediler doğumda az çıktı korkma o konuda. Hurma çok yedim
Merdiven çıktım
Squat yaptım
Yürüdüm boool bol yürürüm
Zeytin yağlı sıcak suya oturdum
Bunları art arda birkaç gün yaptm fece sancım başladı :) umarım kendi Sancin ile dogurursun :)
3 Ocak 2021 (24 puan) yorumladı

image

Hayırlı olsun canım benim bebeğim 40+2 kanala girmediği için bekliyorum herşey çok iyi normal doğum istediğim için bekliyorum  göbeğim düşmüşüm kızlar 

3 Ocak 2021 (426 puan) yorumladı
Düşmemiş gibi. Ama benmde düşmedi hiç. Sancim gelince düştü
0 oy
3 Ocak 2021 (709 puan) cevapladı
Ya ❤️ çok tatlısınız maşallah rabbim sağlıkla büyütmenizi nasip etsin ;)
3 Ocak 2021 (426 puan) yorumladı
Teşekkür ederim :) darısı isteyen herkese inşallah

İlgili bir soru bulunamadı


1,512,150 soru

24,665,591 cevap

366,957 kullanıcı

...