Eksi eksi diye ortaligi yıkıyodum gözüm felfecirdi eksi deyincee simdi 31 haftalığım oğlum oluyor. Ekşi ayşe meselesi yokmuş
Bende aynı senin gibiydim kızım olacak inşallah
O zmaanlar bende ekşi aşeriyordumm hala aynıyızz çikolata değil ekşi olsun istiyorumm
1,512,683 soru
24,672,253 cevap
367,325 kullanıcı