Merhaba kızlar bugün doktora gittim 5+4 hamileyim. Karindan utrason cekti nokta göründü kese ve yol salk göründü fakat doktor bebek olmayabilir dedi bunu daha once yasayan var mı psikolojim bozuldu hcg 6527 cıktı
1,512,745 soru
24,673,153 cevap
367,379 kullanıcı