Valla benim kızım daha hareketliydi ama oğlum çok yavaş
Benim 3.cü gebeliğim kızlarım daha hareketliydi oğlum da tık yok büyük kızımın sesini duyunca deli oluyor sadece benimki baya tembel hatta doktorum bile dalga geçti çok tembel üşengeç olacak bu diye popoyu bir dönüyor yüzü bize dönene kadar yapmadığınız şebekelik kalmıyor ultrasonda
Benim kızım daha hareketliydi
1,512,702 soru
24,672,764 cevap
367,359 kullanıcı