Gabeligimin basindan beri cigniyorum hatta suanda agzimda sakiz var.ayrica sakız çiğnedikçe insan acıkıp dahada yemek yiyor bence tam tersi canim cigne yani bisey olsaydi bizde olurdu sukur kiloda alıyoruz
Banada çiğneme diyolar bebek salyalı oluyomus
1,512,677 soru
24,672,212 cevap
367,324 kullanıcı