Gabeligimin basindan beri cigniyorum hatta suanda agzimda sakiz var.ayrica sakız çiğnedikçe insan acıkıp dahada yemek yiyor bence tam tersi canim cigne yani bisey olsaydi bizde olurdu sukur kiloda alıyoruz
Banada çiğneme diyolar bebek salyalı oluyomus
1,512,684 soru
24,672,295 cevap
367,327 kullanıcı