0 oy
383 göst.
7 Ağustos 2019 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (22 puan) sordu

Afedersiniz ama bir şey soylicem ben sanki su sızıntım var yani bi gidip geliyom iş yapiyom bi bakıyorum pijamam islanmis ama çok afedersiniz ıdrar olmadığını biliyorum 

Normal mi yada ne oluyo bu durum
Gebelik haftası 34+3

3 Cevap

0 oy
7 Ağustos 2019 (1,024 puan) cevapladı
Normalmiş canm bende 32 olacağım inş akıntım çoğaldı gebelikten dolayiymiş
7 Ağustos 2019 (22 puan) yorumladı
Akinti değil canim yani bildiğin hep ıslanıyor pijamam
7 Ağustos 2019 (1,024 puan) yorumladı
Ha seninki su gibiyse bilemem canım bı doktora gtmende fayda var önemli bir şeydir belki
-Reklam-
0 oy
7 Ağustos 2019 (875 puan) cevapladı
Normal değil tabiki canım ilk oglumda bendede öyle olmuştu acile gittiğimde suyumun azaldığını söylediler doğuma almışlardı acile bi görün 
7 Ağustos 2019 (22 puan) yorumladı
Arada mi oluyor du yokda sürekli mi oluyor du islaklik
7 Ağustos 2019 (875 puan) yorumladı
Canım ben idrar sandim ilk baş 3 4 gün devam edince gittim yani hemen hemen 1 hafta fln ara ara oldu
0 oy
7 Ağustos 2019 (98 puan) cevapladı
canım terleme ve akıntı olabilir
7 Ağustos 2019 (22 puan) yorumladı
Terleme olsa hepsi birden islaniyir pijamamin sadece belirli bir yer islaniyor

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 409 göst.
0 oy
5 cevap 1,152 göst.
0 oy
2 cevap 663 göst.

1,512,298 soru

24,667,297 cevap

367,059 kullanıcı

...