Eltim 2 çocuğuna 2.gününde başlamış su vermeye hemde mama vermiyo emziriyodu. Hiçte bişi olmadı biri 4 biri 9 yaşında şimdi deli gibi su iciyolar
Hiç bir sakıncası yok ben 2 oğlu masa doğar doğmaz verdim sutumu emdikleri halde doktor u dinlemiyorum ben bu konularda anneler ne derse o büyükler bizi susuzmu bıraktı ilk altı ay
Günde 2 çay kaşığı veriyordum ben
Sağlıkla büyütün yavrunuzu
1,512,544 soru
24,670,641 cevap
367,234 kullanıcı