0 oy
1,614 göst.
20 Mayıs 2019 Hamile Kalamama kategorisinde (237 puan) sordu
Folik asit kullanıp hamile kalan varmı tecrübe etmiş yada cevresinde görmüş olan? Folibol ve folik plus varmış bilgisi olan varmı nerdeyse  1yil olucak olmuyor çocuğumuz 

21 Cevap

0 oy
23 Mayıs 2019 (2,045 puan) cevapladı
Ben kullandim canim 1 ci kutu bitmeden gebe kaldim prolaktin sorunum vardi gebe kalmam zordu ama o ilaci basladim adetten sonrada ovalasyon testi ile ilk denemede gebe kaldim Allah sanada nasip etsin insallah hatt dr bana ilk kutuda gebemi kaldin cok iyi demisti sasirmisti 
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
7 cevap 644 göst.
8 Şubat 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Sngl0636 (369 puan) sordu

1,512,160 soru

24,665,678 cevap

366,963 kullanıcı

...