Tıklayın Cevapsız Soruları Bitirelim
71 göst.
Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (113 puan)

Mrb arkadaşlar malatyada devlet hastahanesi olarak önerir misiniz ve önerecek olsanız hangi doktoru önerirsiniz lütfen bilgilerinizi paylaşın.

5 Cevap

0 oy

Malatyada özele Ali Pekinceye gidiyorum.Dogumun sezaryan olacak .Devlette olmayı düşünüyorum  maddiyata dolayı Ali Pekince iyi ama durumumuz yok.Devlette Barış Hoca varmış araştırdım ona yaptiracagim

soyadı çıplak
(113 puan)
Aynı şartlar olacaksa diye o parayı bende özele verme taraftarı değilim açıkçası tabi maddiyatı n da etkisi var bu durumda ama daha yeni bisey duydum devlette doğum anında orada kim nöbetçi ise o kişi giriyormuş doğuma yani tercih bize bağlı değilmiş.ne kadar doğru bilmiyorum ama.
0 oy
(67 puan)

Devlet hastanesindeki bir çok doktoru çok öneriyorlar fakat mekan olarak perişan bir yer hijyen sıfır ve asla kadın doğum için uygun bi hastane değil  ben gözde hastanesinde özlem hanima gidiyorum ve memnunum 

(113 puan)
Ben zaten farklı bir şehirdeyim malatyayı bilmiyorum burada da devlet çok tavsiye edilmiyor en azından malatyada tavsiye edilirse orada doğumu düşünüyorum insan yaşamadan da bisey diyemiyor o kadar parayı da icim el vermiyor özele açıkçası gözde hastahanesini aradım 1500 tl demişti yanlış hatirlamiyorsam
(67 puan)
Ben devlette bi gece yattim kanamadan dolayi ama enfeksiyon kapmamak çok zor... yeni binaları yapılıyor.eger yeni binaya taşındıktan sonra ise doğumunuz tavsiye edilen bi kaç doktor var
(113 puan)
25 günüm var allah nasip eder tam gününde olursa.
(67 puan)
O zaman yetişmez kışa doğru taşınacaklar mis
(113 puan)
Bana nasip değilmiş:) hakkımızda hayırlısı ne diyelim o zaman.
(67 puan)
Amin rabbim kazasız kurtarsın sizide
(113 puan)
Amin cümlemizi inşallah kardeşim.
0 oy
(367 puan)

Bende malatyaliyim ama bi malatyalı olarak devlet hastanedi hijyen acısından sıfır maddi olarak elbet birşey diyemem canım ama hijyen önemli ben denizhan denize gidiyorum ama tabiki herkesin secimi farklı rabbim yar ve yardmcnz olsun insallah

(367 puan)
Benimde ilk doğum olacak rabbim nasip ederse ama canım hijyen senin içinde bebişin içinde her açıdan çok önemli canm
(113 puan)
Haklısın canm sadece işte yaşamadığım için bilemiyorum ama anladığım devletle özel arasında hijyen olarak çok fark varmış.
(367 puan)
Aynen canım kocaman bi fark var mesela geçen ben ozele gittim kendi dokturuma benden tahliller istedi pahali olurcgit devlette yap dedi bende beydağı devlete gittim yemin ederim 10 dk dayanamadm o hastanede sedyenin üzerinde sacma sapan bi ortü ve gelen giden hasta ona yatıo ortam yerler hersey rezalet rabbim mecbur etmesin ama hic devlete gidilesi yok canm
(113 puan)
Ben hiç devlet hastahanesine de gitmedim yani ortamı hiç görmedim ondan olsa gerek bu ayrımı yapamam rabbim muhtaç etmesin ne diyelim keşke temiz olsaydı ama artık elden gelecek bisey yok
(367 puan)
Aynen canm hakkkmzda hayırlısı en güzelo nasıp olsun insallah
(113 puan)
Amin cümlemize inş canm senin ne kadarlık bebiş?
(367 puan)
18 haftalık teyzesi iki tane oğluşum olucak rabbim izin verirse senin ne kadarlk canm
(113 puan)
Oy oy maşallah prenslerine allah izin verirse benim prensesim 37 olmak üzere:)
(367 puan)
Maşallah kuzucuğa rabbim hepimize sağ salim kucamza almayı nasip etsin
(113 puan)
Amin amin ins canım benim ♡
0 oy
(246 puan)
yeniden gösterildi

Sevgi hastanesinde leyla beytur ben 7 haftalik hamileyim harika ilgisi var 



(113 puan)
Maşallah canm rabbim kucağına almayı nasip etsin peki ücret noktasında bir bilgin var mi?
0 oy
(486 puan)

Kesinlikle önermiyorum kadın doğum hastanesi tam bir vukuat pis ve kabalar özelde Emrullah bey ve sevgi hanımı öneriyorum ben de onlara gidiyorum araştırma hast.murat bey var o da iyi o da doktorum gebeligim riskli olunca doktorları geziyorum

(113 puan)
Rabbim yardımcın olsun kardeşim inş sağlıkla kucağına alırsın bebisini peki doğumu arastirma hastahanesinde düşünür müsünüz?
(486 puan)
Kapalı ceza evi gibi Allah mecbur bırakmazsa yalan söylemeyeyim düşünmem
(486 puan)
Amin canım cumlemiz  insallah Allah bizi de bebeklerimizi de  sağ etsin
(113 puan)
Anladım canım ben hastahaneyi hiç görmediğim için sizin yorumlarınızla kafamda şekilleniyor anlaşılan rabbim muhtaç etmedikçe yerimde kalmak.

İlgili sorular

1 cevap 22 göst.
4 cevap 60 göst.
24 Haziran 2018 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Özgee (67 puan) sordu
1 cevap 30 göst.
2 cevap 115 göst.
12 Kasım 2018 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Smyyyy (9 puan) sordu
2 cevap 97 göst.
25 Temmuz 2018 Doğum kategorisinde Sevdaaras (203 puan) sordu


...