Uygulamaya 5 yıldız vermeye ne dersiniz?
139 göst.
Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (116 puan)

Kızlar ben 20 hafta 5 günlük hamileyim  göğüslerin çok sızlıyor ve çok fazla buyuyorlar doğumdan sonra eski haline dönerler mi

5 Cevap

0 oy
(179 puan)

Bende ikinci bebeğime hamileyim süt daha erken doldugu icinmis şuan 23 haftayiz ins eski haline doner

(116 puan)
Inş canım ya
0 oy

Emzirdikce zamanla eskisi gibi olur. zayiflayinca eskisi gibi olur :)

(116 puan)
Inş zayiflaya bilirsem artık ilkinde 18 kilo kaldı veremedim bunda ne yaparsam
Benim bulantılarım yeni geçti daha yeni yeni almaya başladim ilkinde toplam 8 kilo almistim Allah'tan bebeğim 3.600 doğdu .
Ekmegi kes abur cubur da kes. Bundan sonra kilo almamaya bak
E fazla almamissin kilo kiz:) gayet iyi. Ben fazla kilo almissin diye düşünmüştüm. daha ne istiyosun süper işte az kilo daha iyi
Ben 16 haftalik hamileyim 10 kilo aldim.bu kilonun buyuk kismini ilk haftalarda aldim hem de. :) ama hic belli olmuyor o.ilk hamileligimde 9 kilo alan dogumdan sonra hemen eski kiloya inen ben tekrar emzirmeydi lohusaydi derken hoop kilolari geri almistim.onun icin simdi hamileyken aldigim kiloya cok takilmiyorum
(179 puan)
Yani iyi tabi ama şuan 6 aylık hamileyim kimse inanmio o psikolojiye giremiorm :D ay yoruldum felan
0 oy
(760 puan)

Benim için büyümesi hiç önemli deyil yeterki rabbim bol rızık versin evlatlarımıza sütümüz bol olsun ilk bebeğimi emzirememiştim sütüm gelmedi çok sıkınti yaşadım inşaallah  bunda öyle olmam 

0 oy
(1,597 puan)

Benimde öyle ucu iyice karardı hasaslasti nedendir bilmiyorum ilk hamileligimde nasıldı hatirlamiyorum ama benimde seninki gibi 21+3um

0 oy

Benim de ikinci gebeligim 26 haftalık hamileyim hic buyumedi goguslerim hatta bu durum beni dusunduruyo ins doğumdan sonra sutum olur

Bende bugun 26 haftalik olduk benimde buyudu ucu cok karardi ilk kizimda hepatit b tasiyiciligim var ilac kulanmam gerekti 5 aylik kestim ve cok uzuldum halada icim sizliyo cok yariyidu yetiyirdu da insallah bunda da iyle cok olur sutum kaynanam bi morakimi bozdu sut deydiyse gogsune sutun fazla olmaz dedi ama ben elimden gelenin fazlasini yapicam olmasi icin bence cok buyumesine kafa takmayin cocuk doysun yarasin sutunuz zamnla kuculuyo hatta istemediginiz kadar bile kuculuyo bazen

İlgili sorular




...