0 oy
1,502 göst.
29 Nisan 2019 Doğum kategorisinde (12 puan) sordu
Kızlar yarin hastaneye yatıyorum, perşembe günü 32 hafta dolunca Allahin izniyle sezeryanla alacaklar üçüzlerimi...

En küçüğü henüz 1 kg, ve haftalardır hep aynı kiloda. Hepinizden sağlıkları için dua bekliyorum!

Bu arada isimlerini 

Tahir

Emir

Kadir

Diye düşündük, sizce nasıl geliyor kulağa?

Yorumlarınızı bekliyorum, sağlıcakla kalın inşallah...
Gebelik haftası 31+5

25 Cevap

0 oy
30 Nisan 2019 (84 puan) cevapladı
Allah sagligla kucagina almayi nasib etsin hepsini
-Reklam-
0 oy
30 Nisan 2019 (1,416 puan) cevapladı
Rabbim sağlicakla kucağına almayı nasip etsin canim  adıyla hayirli evlat olurlar inş
0 oy
30 Nisan 2019 (1,507 puan) cevapladı

maşallah canim ne güzel isimlerde güzel rabbim kolaylik versin inşallah dualarim seninle canim :P

0 oy
30 Nisan 2019 (2,241 puan) cevapladı

MAŞAALLAH SUBHANALLAH <3 kuzum içini ferah tut ALLAHIN izniyle  kucağına alırsın bebişlerini bende 5 gün önce sezeryanla doğum yaptım bebeğim yoğun bakımda sende bebeğime dua et İNŞAALLAH benim bebişimde taburcu olsun

0 oy
30 Nisan 2019 (284 puan) cevapladı
Allah yardımcınız olsun. Inşallah sıkıntısız alırsınız kucağınıza. Kadir isminin insanlara verilmesi uygun değildir Allah'ın sıfatıdır çunku. Ya Abdülkadir şeklinde konulur ya da konulmaz. 

İlgili sorular

0 oy
8 cevap 761 göst.
4 Ocak 2019 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde misafir sordu
0 oy
2 cevap 261 göst.
0 oy
7 cevap 678 göst.
0 oy
12 cevap 1,794 göst.
16 Mart 2022 Doğum kategorisinde Esra49 (293 puan) sordu

1,512,285 soru

24,667,150 cevap

367,050 kullanıcı

...