0 oy
2,252 göst.
27 Nisan 2019 Doğum kategorisinde (2,241 puan) sordu
Ayın 25 de sezeryanla doğum yapmıştım oğlumda enfeksiyon çıkdı yoğun bakıma alındı ALLAH rızası için yavruma dua edin çok kötüyüm 

24 Cevap

0 oy
27 Nisan 2019 (108 puan) cevapladı
Rabbim yardimciniz olsun. Sizinde bebiwinizde. Inwallah tez vakitde iyilewirler.sizde yavrulariniza kavuwursuz.uzulmeyin dua edin. Wimdi yapa bileceyniz tek wey o. Sutunuzde kesilmesinki bbebeynize wifa olsun. 
-Reklam-
0 oy
27 Nisan 2019 (167 puan) cevapladı
Allah safı adıyla sıfa versin cn 
27 Nisan 2019 (2,241 puan) yorumladı
Amin canım İNŞAALLAH
0 oy
27 Nisan 2019 (92 puan) cevapladı
Rabbim yar ve yardimciniz olsun canim insAllah Allahin izniyle enkisa zamanda saglikli bir sekilde alirsin yavrunu kucagina sakinha stres yapma onun senin sutune ihtiyaci var unutma nekadar zor olsada bu dedigimiz senin icin dikkat et yavrun icin
0 oy
27 Nisan 2019 (2 puan) cevapladı

Allah şifa versin.

İlgili sorular

0 oy
6 cevap 599 göst.
29 Aralık 2022 Doğum kategorisinde Sibelce (441 puan) sordu
0 oy
4 cevap 428 göst.
24 Temmuz 2022 Doğum kategorisinde Ozlemyolcu12 (13 puan) sordu
0 oy
16 cevap 2,535 göst.

1,512,191 soru

24,666,078 cevap

366,981 kullanıcı

...