0 oy
1,480 göst.
12 Nisan 2019 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (64 puan) sordu
Benim sormak istediğim soru tatlı  yiyince kız eksi yiyince erkek olur diyorlar ama ben eksiği çok yiyor bebegimde kız acaba bunlar doğru mu
Kapatılma nedeni: Gebelik dışı sohpet bölümüne yazınız lütfen , burda sorunlar paylaşılıyor.Hayırlı gebelikler.

25 Cevap

0 oy
12 Nisan 2019 (3,808 puan) cevapladı
Alakasi yok her iki gebeligimde hem tatli hemde eksi cok yedim hatta eksi ve tuzluyu daha cok severdim diyebilirim. 2 cocugumda erkek.
-Reklam-
0 oy
12 Nisan 2019 (11 puan) cevapladı
Hamilelikten önce deli gibi tatlı yiyen ben tatlı yemez oldum ve oğlum olacak. Ama bence tamamen vucutla ilgili ne eksikse vücut onu istiyor. 
0 oy
7 Mayıs 2019 (137 puan) cevapladı
Yazdıklarınıza bakılırsa bayanlar ekşi yiyenler erkek tatlı yiyenler kiz doğuruyor  hepinizin yorumunu okudum bir kaç istisna hariç dogru
0 oy
7 Mayıs 2019 (170 puan) cevapladı
hep eksi yiyorum tatli yemiyorum canimda cekmiyor ve bebegim erkek olucak
0 oy
7 Mayıs 2019 (344 puan) cevapladı
Tatlıya bayılan ben hamılelıgımden beri nefret eder oldum ve oglum olacak ama suna inanıyorum eller ve vucuttakı asırı kuruluk erkek bebek belırtısı

İlgili sorular

0 oy
0 cevap 443 göst.
0 oy
9 cevap 1,010 göst.
0 oy
1 cevap 264 göst.
18 Temmuz 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Zhra0663 (19 puan) sordu
0 oy
6 cevap 439 göst.
12 Temmuz 2024 Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde Ceren. Tatal (24 puan) sordu

1,512,234 soru

24,666,669 cevap

367,031 kullanıcı

...