0 oy
7,105 göst.
29 Haziran 2018 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (342 puan) sordu

Kızlar geçen hafta idrar enfeksiyonu oldum antibiyotik kullandım 4 gün sonra aşırı derece vajina da kaşıntı olmaya başladı sürekli yıkıyorum geçmiyor :(((  19 haftalık gebeyim bitkisel bir çözüm yok mu pazartesiye kadar rahatlatacak

45 Cevap

0 oy
4 Temmuz 2018 (174 puan) cevapladı

Canım bende 18 haftalık hamileyim aynı sorun bendede var şuandada antibiyotik kullanıyorum. Doktorum bana kaşıntı olacagını söyledi. Oldugun da pamuga sirkeyi dök sirkeyle sil dedi. 

-Reklam-
0 oy
4 Temmuz 2018 (769 puan) cevapladı

İdrar enfeksiyonunsan o kadar cok cektim ki halada cekiyorum allah yardımcın olsun 

0 oy
4 Temmuz 2018 misafir cevapladı

Doktorum bana vajina şampuanı verdi ben faydasını gordume inanıyorum  sende doktoruna sor  al istersen   

0 oy
4 Temmuz 2018 Sukran cevapladı
Zalain diye krem ve fitil var dr onu vermişti bana
0 oy
4 Temmuz 2018 (713 puan) cevapladı

Canım ilk suyun ıcıne sirke koy oranı onla yıka mikrobu öldürür 

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 723 göst.
0 oy
4 cevap 1,300 göst.
0 oy
3 cevap 1,191 göst.
0 oy
1 cevap 590 göst.

1,512,160 soru

24,665,709 cevap

366,966 kullanıcı

...