Bu iğneden kullandınız mı sağlık ocağı bana yazdı değerlerin düşük dedi haftada bir defa vurulacak 5 tane yazmiş
Ay vurduran yok mu ki
Kullandınız mı arkadaşlar bu iğneyi B12 ignesimiş
Ben bundan kutu kutu kullandım ama gebe değilken B12 eksikliğim var Yüksek derecede sürekli yaptırıyordum bu iğneyi Hala da iki kutum kaldı ama Gebe kalınca bıraktım Hemen
1,512,716 soru
24,672,884 cevap
367,367 kullanıcı